piątek, 20 maja 2011

Stardollowe Ploteczki czyli burza w szklance wody...

Stardollowe Ploteczki zmieniaą sie na jakichś pamiętniczek stardollowych gwiazdek. Do tego agasia007 odeszła z bloga. I dobrze. Nie lubię jej, ale też bym tak postąpiła na jej miejscu... Oczywiście posypały się komentarze... Zgadnijcie, których było więcej - na nie!

Kliknij gryzoniem, aby powiększyć
 Dodali jakieś disco-polowe kawałki takie jak: Dziunia, Sexualna... Boże, o czym ten Kuba myśli...
Oczywiście było też kilka komentarzy na 'tak', ale dosłownie kilka...


A co ciekawe... Blog już powrócił! Jest tak, jak kiedyś. Tj. jeszcze Kubu$ musi uzupełnić notki, ale ogólnie powrót do stardollowego, nudnego bloga:

Szkoda, że nam się nie spodobał, prawda? Z jednaj strony taka 'rewolucja' by się przydała, ale z drugiej... jakieś pamiętniki... NIE! Kuba napisał, że to nie będzie zwykły blog-pamiętnik. Zakład? Jak dla mnie, gdybym to ja była właścicielem takiego sławnego bloga i planowałabym 'rewolucję' to przemyślałabym to 100 razy, zapytała się o zdanie redaktorów, jeśli redaktorzy się zgodzili i pomysł wg mnie i innych byłby dobry, to brnęłabym do przodu bez zatrzymywania i rozpamiętywania... Hmm... Może ja jestem bardziej 'twarda' i nie przejmuję się opiniami innych, a Winniczek to taki wrażliwiec...

2 komentarze:

  1. No już słyszałam, ale lepiej jest tak jak teraz

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie nigdy na ploteczki nie wchodziłam, więc mnie nie obchodzi co tam nasz Kubuś sobie wymyśla. :/

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)