piątek, 13 stycznia 2012

Stylizacje z nowymi ubraniami z Pretty in Love

Powiedzcie, że dzisiaj nie ma pechowego dnia! Ludzie tak sobie ubzdurali i ściągają na siebie niebezpieczeństwa.
Dzisiaj do Starplazy weszły nawet fajne ciuszki, z którymi postanowiłam zrobić stylizacje.


Stylizacja taka sobie elegancka. Mi się bardzo podoba. Top jest z Pretty in Love (10sd), spódniczka to HB z Bisou (6 sd, dostępna poprzez wyszukiwarkę), kopertówka pochodzi z DVF (8sd), a buty to klasyka. Każdy powinien mieć je w szafie. Są z Bisou i kosztują 5 sd. W sumie 29sd.


Ta stylizacja tak bardzo mi się podoba... Zakochałam się w niej. Nie wiem, jak Wy...Piękna mini sukienka oczywiście z PiL. Kosztuje 13 sd, ale pasuje do większości stylizacji. Kamizeleczka pochodzi z jakiegoś Disney'owskiego sklepu. Dostępna w wyszukiwarce poprzez "Topy" i kolor czarny. Znajduje się na 9 stronie. Kosztuje 80sm. Świetne, oryginalne, ciekawe buty pochodzą z wyszukiwarki. ;p Pokaże się Wam po wciśnięciu "Buty" oraz kolor czarny. Znajduje się na 2 stronie. Kopertówka taka sama, jak we wcześniejszej stylizacji. Ja pokombinowałam trochę z biżuterią.

Jak Wam się podobają stylizacje?

PS. Pamiętajcie, że jutro ogłoszę wyniki konkursu na komentatora! Kto wygra? ;)

3 komentarze:

  1. Dla mnie wczorajszy dzień wcale nie był pechowy :) Wręcz przeciwnie.
    Co do stylizacji -pierwsza bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)