sobota, 14 stycznia 2012

Wyniki na TOP Comentatora!

Na początku chciałam powiedzieć, że nie liczyłam komentarzy z notek wcześniejszych niż te, o których napisałam w TYM poście. Oczywiście jeśli ktoś pisał kilka komentarzy pod postem - liczyłam to jako jeden komentarz.
Tak więc przechodzę do ogłoszenia wyników...
Pierwsze miejsce czyli 50 sd i sukienkę z Amy Claire oraz bluzkę ze Stylein zdobywa...

MalaMargusia


Zaraz za nią na podium usytuowała się

wer-nika3

Trzecie miejsce zdobywa 

MartiHumanoid


Gratuluję Wam! :) 
No i przede wszystkim dziękuję, że komentowałyście i zaglądałyście na bloga. :)

Na zgłoszenie się po nagrodę macie 24 h. Wystawcie coś w Bazarze lub - jeśli nie jesteście ss - napiszcie, jakie prezenty chcecie. :) 

3 komentarze:

  1. Dzięki dziewczyny, bardzo się cieszę :D U kogo można odebrać nagrodę?

    Zastanawia mnie tylko fakt, że do konkursu zgłosiło się na początku przeszło 20 osób, a prawie nikt się nie udzielał :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Dzięki... :p Gratqi dla reszty finalistek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @ MalaMargusia: Zgłaszasz się do mnie - Monika0147. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)