niedziela, 5 lutego 2012

Stardollowe Abecadło - S

Przepraszam, ze tak długo nie pisałam, ale byłam dość zajęta. Co prawda mam ferie, ale nie chce ich tracić przed komputerem(choć został mi jeszcze tylko tydzień :/) A jak wasze ferie? Jesteście już po? Przed? Czy w trakcie? To by było na tyle mojego ględzenia, przejdźmy do notki.

Sezonowe




Nie wiem czy do końca można to nazwać sklepem, ale jest to coś na literę "S". Co jakiś czas pojawiają się tu nowe rzeczy . Najnowsza kolekcja dotyczyła świąt Bożego Narodzenia, choć niektóre rzeczy już się powtórzyły. Niedługo pewnie będzie nowa dostawa, może tym razem walentynkowa? Bo już za 10 dni Walentynki  ♥

Sea of Stars

Sklep, który dość niedawno zawitał do starplazy.  Ogólnie jego historia jest związana z komiksem. Moim zdaniem jest to coś w rodzaju Mortal Kiss. Jednak ubrania niezbyt mi się podobają, nie mój styl :/
Sunny Bunny Kloz
 
Sklep, który właściwie trudno mi opisać. Chyba jest to styl kawaii czy lolita, ale nie jestem pewna. jestem przygotowana na falę krytyki z związku z moim opisem, gdyż nie jest on może do końca prawdziwy ;) Możemy również znaleźć akcesoria z tego sklepu.


Stardoll


Sklep z normalnymi, codziennymi ciuchami. Właściwie nie wiem dlaczego tak się nazywa. Moim zdaniem jest to dość dziwna nazwa. Jest on podzielony na dwa sklepy dla dziewczyn i chłopaków. Ogólnie czasem można tam znaleźć ciekawe fatałaszki.

Spectacular

W tym sklepie są tylko okulary i rzęsy. Można tam znaleźć wiele ciekawych rzeczy, osobiście bardzo lubię  ten sklep. Dla  ciekawskich słowo "Spectacular" oznacza spektakularny, widowiskowy.

Splendid





Sklep w którym możemy znaleźć wiele ciekawych akcesorii. Mi się on podoba. jest zarówno dla SS jak i dla NSS. Bonus dla ciekawskiech : słowo :splendid" oznacza wspaniały, znakomity. 

Sprinkled

Jedyny sklep z dodatkami do paznokci na stardoll. Niedawno pojawiła się nowa walentynkowa kolekcja. Sklep dość fajny, ceny też. Ogólnie warty polecenia :)


Super Supreme

Niestety gdy wchodzę do starplazy nie mogę zrobić Print Screen, gdyż wyskakuje mi błąd :(. Znajdowały się tam dość fajne figurki z różnymi sławnymi osobami. Z tego co pamiętam ostatnia kolekcja była dość śmieszna :)

To by było na tyle. Co sadzicie?

4 komentarze:

  1. Ciekawa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh. U mnie ferie zaczynają się od 13.;d
    Jeszcze tylko tydzień i wolne.

    Ciekawa notka.;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ferie muszę jeszcze poczekać -a wierzcie mi, czekam na nie z utęsknieniem.

    Świetna notka. Też jestem ciekawa co Stardoll wymyśli na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)