piątek, 10 lutego 2012

Trendy na wiosnę 2012

Wróciłam już wczoraj, ale po 6 godzinach jazdy byłam na tyle wykończona, by nawet nie zdążyć wejść na komputer - bo zasnęłam. ;)

PAZNOKCIE

Dwa kolory całkowicie wystarczą! Jaśniejszym malujemy palec serdeczny (ten, na który nakłada się obrączkę), a resztę - na kolor ciemniejszy. Tak, jak na poniższych obrazkach:




CIAŁO
Blumarine proponuje złocistą opaleniznę na wiosnę 2012.



MAKIJAŻ

Na wiosnę projektanci proponują pastelowe barwy wody i zieleni.

Ten, kto ma więcej takich kosmetyków może się bardziej popisać. ;)

Kiedyś tylko tło makijażu, teraz - jedna z jego głównych części! Policzki wysuwają się na pierwszy plan!



FRYZURY

W nadchodzącym sezonie grzywka ma wymiary XXL. Na Stardoll nie ma fryzur, które mogłyby mnie zadowolić, jeśli chodzi o tę nowość, ale coś tam znalazłam.


Oprócz grzywki do łask powracają także falowane włosy i loki.



KOLOROWO

W tym sezonie łączymy kontrastowe i intensywne kolory na ustach i paznokciach. 



Jak Wam się podobają wiosenne trendy?

1 komentarz:

  1. Będę pamiętać o wiosennych modowych przykazaniach ..ale fryzury nie zmienię! :D

    Może warto byłoby zastosować się do nich w realnym życiu.. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)