czwartek, 5 kwietnia 2012

Pierwsze urodziny bloga

Jestem głupia... Pierwsze urodziny bloga były 2 kwietnia! Gratulacje dla mnie, że się tak wcześnie zorientowałam...
Wszystko przez szkołę. Te ostatnie 3 dni przed feriami Wielkanocnymi były bardzo pracowite. We wtorek sprawdzian, w środę sprawdzian... Trzeba się było uczyć, a nie zasiadać do kompa.
Jeśli teraz tak jest, to wolę sobie nie wyobrażać, co będzie, kiedy zacznę chodzić do III klasy gimnazjum...
Ale to daleka przyszłość.
Przede wszystkim chciałam podziękować Wam za ten rok spędzony razem. Mamy już osiemdziesięciu obserwatorów i ja po prostu jestem przeszczęśliwa, że tyle wytrzymaliście ze mną i moimi humorami, że podobał Wam się blog i że na niego wchodziliście i wchodzicie.
Jesteście wspaniali.
W imieniu moim i CzeQoladki:
DZIĘKUJEMY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)