wtorek, 15 maja 2012

Nowa kolekcja Miss Sixty - HOT czy NOT?

Zdecydowanie HOT! Śliczne, nasycone, słoneczne kolory dają poczuć, że zbliża się lato... Mimo że pogoda za oknem na to nie wskazuje.


Co polecam z nowej kolekcji Miss Sixty?


Polecam cytrynową sukienkę maxi. Żółty modny! Dalej: czerwony kombinezon - bardzo ładny, przydatny, kiedy nie ma się co na siebie włożyć. W bluzce w kwiatki się zakochałam. Jest bardzo ładna i pasuje do wszystkiego. Pomarańczowe spodenki też ładne. Fajnie wyglądają z w/w bluzką, ale też z innymi. Spódnica maxi jest ciekawa i przyciąga uwagę. Jeśli robisz z nią stylizację - nie rób jej konkurencji! Okulary pasują do wszystkiego - i są tylko za 5 sd! Czarna opaska - tak jak okulary - pasuje do wszystkiego i nie jest za zbyt wygórowaną cenę - 3 sd. Czerwono-biała opaska ożywi każdą stylizację. Duża kopertówka nadaje się do eleganckich stylizacji.


Kilka otfitów z polecanymi rzeczami:


Pierwsza stylizacja z bluzką w kwiaty i żółtą spódniczką. Czerwone dodatki i białe okulary dodają fantazyjności.
Druga stylizacja ze spódniczką maxi jest nudna. Bez większych udziwnień, ale mi się podoba.
Trzecia stylizacja jest typowo letnia. Żałuję, że nie kupiłam tej torebki. Jest lekko, wakacyjnie.
Czwarta stylizacja jest trochę przekombinowana. Dałam torebkę w kwiaty, bo z gładką byłoby jeszcze gorzej. Buty na koturnie, czarna opaska i okulary - i jest ok.
Piąta stylizacja z cytrynowożółtą sukienką i czerwonymi dodatkami najbardziej mi się podoba. Lubię takie połączenia kolorów.

Jak Wam się podoba nowa kolekcja Miss Sixty? Skorzystacie z porad czy podobają Wam się inne rzeczy?

3 komentarze:

  1. Mnie najbardziej zachwyciła żółta sukienka *-*.
    Lady_Dakota

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby wszystko hot, ale na mojej doll te ciuchy nie prezentują się zbyt dobrze ;) Nie ten styl po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja :).

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania trzy własnoręcznie zaprojektowane bransoletki! :)
    http://tosienosi.blogspot.com/2012/05/63-wygraj-bransoletke-wasnego-projektu.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)