piątek, 4 maja 2012

Pożegnanie


Przepraszam, że od dawna nie dodałam notki, ani nie wchodziłam na stardoll, ale już ta gra mnie nie interesuję. Może sporadycznie wejdę na konto( raczej w wakacje, jak już coś). Jednak chyba funkcja redaktorki mnie przerosła, nie było to chyba do końca moje powołanie, tak jak Natalii (moniki0147), która jest świetna w tym co robi. Przyznam szczerze, że moje notki raczej nie należały do najlepszych i nie pojawiały się regularnie. Jednak fakt jest taki, że nigdy jeszcze nie pisałam na blogu. Chciałabym bardzo serdecznie podziękować wszystkim czytelnikom,obserwatorom, komentatorom,  a szczególności Natalii, za szansę na nowe wyzwanie. Spędziłam tu miłe chwile, byłam od początku bloga, ale już czas się pożegnać, a więc żegnajcie. 

Dziękuję za wszystko, CzeQoladkaxD

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że pisałaś. Pomogłaś mi w doprowadzeni bloga do większej popularności, niż miał rok temu, z czego bardzo się cieszę. Sprostałaś wyzwaniu. :) Dziękuję Ci. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)