sobota, 3 marca 2012

I guess that I don't need that though now you're just somebody that I used to know

Na początek przepraszam, że nie pisałam, ale w tym półroczu naprawdę zależy mi na ocenach i - niestety - muszę się uczyć. Dlatego piszę tylko w weekendy. Patrycja ma tak samo i po prostu musimy przetrzymać. Ale przecież niedługo rekolekcje, potem Wielkanoc, egzaminy gimnazjalne...
No, ale teraz wynagradzam Wam ten tydzień niepisania. :)


 Bluzka - Moschino Tribute
Spodnie - Basics
Torebka - Gucci Tribute
Buty - Burlesque
Skarpetki - PPQ
Opaska - Moschino Tribute

Mnie ta stylizacja strasznie się podoba. :) Lubię neonowe kolory. Bluzeczka z Moschino znaleziona za 13 sd to skarb. Do tego śliczne spodnie z najnowszej kolekcji Basics i żeby nie było nudno - niebieskie skarpetki, które sprawiają, że stylizacja nabiera "mojego" charakteru. Od kiedy tylko zobaczyłam tę torebkę wiedziałam, że muszę ją mieć. Jest uniwersalna.

A co Wy sądzicie o tej stylizacji?

1 komentarz:

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)