poniedziałek, 19 marca 2012

Stardollowe Opowieści. Dirty Stardoll - i co dalej? Cz.1


 Tyle czasu nie pisałam, ale po prostu mam w tym roku bierzmowanie i nie mam na nic siły.

Dawno, dawno temu był sobie blog o nazwie Dirty Stardoll. Swego czasu powodziło mu się dobrze, lecz po niedługim czasie blog zaczął... Obumierać. I to nie od zewnątrz tylko od środka, jak to się zazwyczaj zdarza, czyli po prostu redaktorzy przestali pisać. Został tylko jeden, który starał się wspierać bloga. Na imię mu było Adam, ale lepiej był znany jako adasiek116 lub cutenkisses247. Reszta redaktorów po prostu zapomniała o blogu. Lecz Adam nie mógł tego tak zostawić. Nie chciał, aby to na jego barkach spoczywał ciężar zarządzania blogiem. Postanowił udać się do wróżki Nessy. Mieszkała ona daleko, za górami i lasami w małej chatce na kurzej łapce. Adam odbył trudną drogę  do wyroczni, ponieważ droga, którą przebywał była niebezpieczna.  Za każdym drzewem czaiło się zło. Można się więc domyślić, jaki był szczęśliwy, kiedy zobaczył małą chatkę u stóp potężnego dębu. Z komina wesoło leciał dym, jakby zapraszając strudzonego wędrowca do siebie.
Adam podszedł do drzwi, uniósł rękę, aby zapukać, ale drzwi, z cichym skrzypieniem same się otworzyły. Chłopak poczuł się jak w horrorze. Wszedł do środka, a całe przerażenie w mig go opuściło, kiedy zobaczył kominek z wesoło płonącym ogniem i stół zastawiony potrawami. Jakby gospodyni wiedziała, że przyjdzie... Podszedł do kominka, aby się ogrzać. Wtem usłyszał znajomy głos:
- Witaj, wędrowcze. Czym sobie zasłużyłam tą uprzejmą wizytę? – zapytała Nessa.
Adam pomyślał, że dobrze wie, po co przyszedł, w końcu to wyrocznia, lecz odpowiedział zgodnie z prawdą:
- Przybyłem poradzić się ciebie w sprawie... Hm... Można by powiedzieć, że mojego bloga.
- Ah, tak, widziałam to w szklanej kuli. To doprawdy, bardzo ekscytujące.
- Chciałbym się dowiedzieć, co się stało z magdomilowiczem i Smilice.
- Mój drogi, oni Przepadli – powiedziała wyraźnie poruszona Nessa.
- Co to znaczy, że Przepadli?
- Może opowiem ci wszystko od początku. A więc pewnego dnia, tak jak zwykle, Smilice i MM siedzieli na Stardoll. W pewnym momencie dostali komentarz, który brzmiał następująco: „Chcecie afery? Kliknijcie.” Kliknęli.
I tak Przepadli. Nie wiemy, co się działo dalej i dlatego musisz ich odnaleźć, bo jeśli będziesz zwlekać, może być za późno.
- Ale jak mam tego dokonać?
- Powinieneś udać się przez Piksele Strachu na północ, do Stardollowej Przepaści. Myślę, że powinieneś ich tam znaleźć. Ode mnie otrzymasz Tarczę Sławy, Pierścień Mody i Miecz Przyjaźni.
I co dalej stanie się z Adamem? Niedługo kolejna część.

4 komentarze:

  1. ee.. Tu Smilice.
    Może wróżka NESSA powinna wspomnieć, że Smilice nie olała bloga, tylko ukradziono jej konto, które odzyskała dopiero wczoraj? -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Smilice:
    Pisałam to prawie miesiąc temu. A z resztą wróżka Nessa nie wie wszystkiego. ;) Nie wiedziałam, że napisałam, że olałaś bloga. Może wyczytałaś to między wierszami, we fragmencie, w którym mówiłam o tym, że zapomnieliście z MM o blogu, wiec przepraszam, ale naprawdę, wróżka Nessa to nie jasnowidzka czy anioł stróż.
    Co do ukradzionego konta, to mogłaś napisać na o tym na blogu i kilkaset ludzi (w tym ja) na pewno pomogłoby Ci odzyskać konto. Samemu takich rzeczy się nie załatwia. :)
    W każdym razie cieszę się, że odzyskałaś konto. Życzę powodzenia w pisaniu i wyszukiwaniu afer. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)