sobota, 31 marca 2012

Oceniamy kwietniowe Hot Buys'y

To był istotnie najbardziej pracowity tydzień mojego życia. Wszystko przez bierzmowanie. Od wtorku codziennie do kościoła na próby, bo w czwartek mieliśmy przyjmować sakrament. Piątek był dniem odpoczynku, jednakże miałam dwa sprawdziany, czyli już nie tak dobrze.



2 kwietnia T-shirt z jakąś dziewczyną. Szczerze? Urzekł mnie. 9/10
5 kwietnia Legginsy. Jakieś takie dziwne, z dziurami... Hmm... Nie podobają mi się. Jednak możliwe, że na lalce będą wyglądać bardzo dobrze. Dam 5/10.
7 kwietnia Kolorowy łańcuszek. Sam w sobie jest fajny, gdyby nie te brązowe sznurki, które oplatają biodra... 8/10
10 kwietnia Śliczna sukienka. Po prostu kocham takie kolory. Zobaczymy, jak będzie się prezentować na lalce, lecz do tego czasu dam 10/10
13 kwietnia Malutka torebka. Sama w sobie jest ok, ale jednak nie moje klimaty. 6/10
16 kwietnia Spódniczka. Ładna, lecz ja preferowałabym inny kolor, np. brzoskwiniowy lub inny odcień pomarańczu lub pasteli, które mają teraz być modne. 7/10
19 kwietnia Top kojarzący mi się ze stylem Rihanny. Jednak ja nie lubię takich klimatów. 5/10
22 kwietnia Fajna kurteczka. Może tylko gdyby nie te 'rozłażące' się na dole podszewki, dałabym max. Na razie tylko 9/10
25 kwietnia Romper koloru jasnego fioletu i czarny pasek. Czy to zgrany duet? Na obrazku wygląda ok. Jak będzie wyglądał na lalce? 9,5/10
28 kwietnia Liczyłam na jakieś sandały, a nie na takie buciory, które, nie oszukujmy się, nie są piękne. 3/10

A Wy jak oceniacie kwietniowe HB? Zgadzacie się z ocenami, czy macie własne zdanie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)