wtorek, 12 kwietnia 2011

Ale odwaliłam...

Wyobraźcie sobie, że na blogu, na którym jestem redaktorką w poście właścicielka napisała:


Najlepsze było to, że ja pisałam (czas przeszły) na tym blogu przez okres próbny. Jednak, jak to zwykle ze mną bywa, zapomniałam o tym... Więc normalnie mnie zatkało, kiedy przeczytałam to, co jest podkreślone na czerwono. No to ja "WTF"? Oczywiście na początku się wkurzyłam. No bo kto by się nie wkurzył, kiedy on się stara, a ktoś mówi, że go wywala. No więc, po paru sekundach, kiedy to już przyjęłam do wiadomości, podziękowałam jej. Po paru minutach widzę TO w swojej KG:


 To ja "LOL". Okazało się jednak, że chodzi o inną dziewczynę, która dzisiaj (albo wczoraj) zaczęła pisać na próbę na blogu i nie potrafiła robić screenów... A ja strzeliłam gafę. ;p

1 komentarz:

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)