piątek, 22 kwietnia 2011

Wielkanocna oferta na blogu Stardollowe Kroniki

Heh. Wiem, zabrzmiało to bardziej tak, jakby Admini przekonywali nas, abyśmy wydawały kasę. Ale ustalmy, że od dziś na blogu znaczy to "Wy zarabiacie kasę". xd
No, ale bez pracy nie ma kasy i też musicie coś dla mnie zrobić... Zróbcie metamorfozę mojej MeDoll (makijaż + ubiór), zalinkujcie na imageshack.us/, a link wklejcie do komentarza. Oczywiście możecie też zrobić na swoim blogu lub w Albumie, ale zalinkowane łatwiej sprawdzać. :)
Upss... Zapomniałabym o nagrodach. A to przecież najważniejsza rzecz w konkursie! ;)
I miejsce - 50 sd
+ 2 wyróżnienia po 25 sd.
Niestety, jest tylko pierwsze miejsce, ale mam małe fundusze. :(
Może nagrody nie są wspaniałe, ale uwierzcie, staram się. :) Mam nadzieję, że z czasem będę zarabiała więcej (i moja mama też będzie więcej zarabiać xd), to nagrody będą większe.

EDIT: Konkurs trwa do 30 kwietnia 2011r. Czyli od dzisiaj licząc, macie tydzień.

4 komentarze:

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)