sobota, 23 kwietnia 2011

xXgreen0appleXx

No, może już nie taka znowu nowa, bo odwiedzam i znam ją od kilku miesięcy, lecz postanowiłam teraz o niej napisać. Może oświecę Was i powiem, o kogo chodzi? O xXgreen0appleXx. Jestem jej fanką. Kocham jej styl i oryginalność.


Dzisiaj jest tak ubrana. Mi się baardzo podoba. A jak Wam. Przypominam, że TO się nazywa oryginalność, a ona nie musi się wszystkim podobać. ;) Bardzo zastanawia mnie to, jak ona sobie 'ucięła' te włosy...



Oczywiście żartuję, mówiąc, że sobie ucięła. Ona je sobie ZROBIŁA. Tak. Zrobiła z trzech par okularów. Zastanawia mnie też kolejna rzecz: dlaczego ona nie ma brwi? Tego zagadnienia już mi się nie udało rozwiązać. ;)
A teraz przedstawiam Wam makijaże, które udało mi się wykonać dzięki dużej kosmetyczce xXgreen0appleXx, dużej ilości wolnego czasu, chęci oraz... nudzie. ;) 


Pierwszy makijaż jest baardzo delikatny. Utrzymany w odcieniach różu.
Natomiast drugi, w odcieniach zieleni, jest 'cięższy'.
Mi osobiście podoba się makeup nr 1, chociaż nie przepadam za różowym, ale dzisiaj akurat mam dobry humor, więc... ;)


A Wy co sądzicie o ubiorze xXgreen0appleXx, jej makijażu i o moich wyczynach z jej kosmetyczką?
Chcecie, abym robiła takie notki czy nie?

4 komentarze:

  1. notki możesz jeszcze takie robić, a co do brwi - ona po prostu usunęła je: rozjaśniła je do maksimum.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona jest MEGA oryginalna. Ja osobiście lubię także Salamandrę i Hibiskuska. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. xdd? Mam takie same buty HB jak onnnaa! xd fajna

    OdpowiedzUsuń
  4. xdd? Mam takie same buty HB jak onnnaa! xd fajna

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)