poniedziałek, 11 kwietnia 2011

LUUDZIEE!

Dajcie spokój! Mam 7 obserwatorów, a tylko jedna osoba komentuje. Mnie nie zależy na obserwatorach, tylko na komentarzach. Nie wiem, po co dodajecie się do obserwatorów wiedząc, że i tak nie będziecie na niego zaglądać? Jak dla mnie ci, którzy są obserwatorami powinni liczyć się z tym, że będę od nich wymagała tego, żeby komentowali. Więc proste - nie masz zamiaru czytać i komentować notek - nie dodawaj się do obserwatorów!
Tak więc odwołuję konkurs na komentowanie do czasu, gdy będzie więcej komentarzy. Mam sporo kasy, więc mogłabym podwyższyć nagrodę, ale nie to nie. Jeśli nie chcecie zarobić, ja łaski Wam nie będę robiła. Za te pieniądze może kupię sobie coś z DKNY...?

2 komentarze:

  1. Co?! Ja komentuje, ale jak nie bedzie nagrody to chyba rezygnuje, potrzebuje kasy.

    CzeQoladkaxD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejcia. Właśnie co dodałam się do obserwatorów. Zabieram się do pisania komentarzy. :D Pozdrowionka. :3

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)