wtorek, 12 kwietnia 2011

Perfect Day

Wczoraj wszedł nowy sklep - Perfect Day. Został dodany z okazji - najprawdopodobniej - ślubu księcia Williama. Nie ma tam zbyt pięknych rzeczy, ale znalazłam parę perełek. ;)


Kocham fiolet, więc nie mogłam się oprzeć tej sukience. <3  Nie jestem pewna co do tego topu... Jakiś taki plastikowy... Różowa kokardka zawsze się przyda. ;) No i śliczny pasek też. ;d Buty już mi sie zudziły, chociaż ich nie kupiłam. ;)
Ostateczna lista moich zakupów:
- Fioletowa kiecka
- Różowa kokardka
- Srebrny pasek.

Wprost rozwalił mnie ten tort z czaszkami. ;d



Chciałabym, żeby Państwo Młodzi mieli taki tort na swoim weselu. :>

2 komentarze:

  1. Niektóre rzeczy są spoko, ale wczoraj okropnie się wkurzyłam. Zeżarło mi 10 sd, za rzeczy za podobno 0 sd!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to, że w tym sklepie są różne długości dołów od sukienek. Świetny tort. ;D

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)