poniedziałek, 25 czerwca 2012

Oceniamy lipcowe Hot Buys

Jestem na siebie strasznie zła. Nie pisałam ponad tydzień, dlatego, że musiałam poprawiać oceny, to raz, a dwa - nie chciało mi się.



Żarówiasta torba (2 lipca) jest na swój sposób oryginalna, lecz nie wpasowuje się w mój gust. Obiektywnie oceniając: ożywi stylizację. 3/5
Zebra Top (6 lipca) jest sam w sobie ok. No, może lepiej byłoby, gdyby różowy kołnierzyk miał delikatniejszy kolor. 4/5
Okulary (9 lipca) są spoko, ale znowu: bez różowych ozdóbek byłoby lepiej. No, ewentualnie mogłyby one mieć bardziej neutralny kolor. 4/5
Sukienka a'la lata '70 (12 lipca) na pewno rzuca się w oczy, a te kolory przypominają morze. Fajna, lekka, w sam raz na plażę. 4/5
Naszyjnik (14 lipca) jest bardzo fajny, bardzo oryginalny i nawet nie doczepię się do kolorów. 5/5
Szorty (16 lipca) wyglądają mi na babcine. Ale taka moda, niestety. 2/5
Sukienka z wycięciami (19 lipca) wygląda mi ok, ale podejrzewam, że będzie kosztować ponad 20 sd. 4,5/5
Buty na platformie (23 lipca) są modne, lecz w tych kolorach? Lekki kicz... 2/5
Gardientowy żakiet (26 lipca) to hit! Po prostu ubóstwiam. Jednak mam (złudną) nadzieję, że nie będzie kosztował zbyt dużo... 5/5
Kolorowe bransoletki (29 lipca) są trochę kiczowate, ale co kto lubi. 3/5

Jak Wam się podobają lipcowe HB?

EDIT: W poprzednim poście 10 sd wygrywa ulencja76. Zgłoś się po nagrodę w mojej KG: KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)