wtorek, 12 czerwca 2012

Witajcie.

Jak już autorka wspomniała w poście, macie nową - MysiaZamojska.
Będę zajmować się stylizacjami na stronie looklet.com (lecz nie tylko). Jednakże moje posty nie będą pojawiać się dosyć często, aby nie odbiegać od głównego tematu, jakim jest Stardoll.
No to zobaczymy, jak sobie poradzę. Trzymajcie kciuki. (:
A więc tak na powitanie mam stylizację:
Chciałam stworzyć coś świeżego, wiosennego, jak wyszło? Sami oceńcie.
Sugerowałam się koronkowym topem, który baardzo przypadł mi do gustu. :)
+ GRATIS.
Pierwszy post - pierwsze wrażenie, więc piszę jak najwięcej.
Moje małe, niedawne zakupy za zaoszczędzone StarMonety, a mianowicie:

Buciki z tak niepozornej firmy, jaką jest BASICS! Ogólnie teraz produkują tam coraz fajniejsze ubrania, które mogą przydać się do stylizacji, ba! Nawet ją urozmaicić. ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)