sobota, 16 czerwca 2012

Poziomy czyli Admini chcą nam na siłę dogodzić

Admini wprowadzili Poziomy zamiast Starpunktów. Może pokrótce wyjaśnię, o co w tym chodzi: 

1. Co to jest Poziom Użytkownika?    
Poziomy użytkownika odzwierciedlają czas spędzony na Stardoll i doświadczenie tego gracza. Wyższy poziom możesz osiągnąć zarabiając Starmonety i dzięki temu dostając Starpunkty. Dzięki Poziomom wiesz jakie robisz postępy. Im wyższy poziom, tym szerszy dostęp do funkcji i różnych artykułów na Stardoll. 

2. Jak mogę zarobić Starpunkty?
Starpunkty zarobisz zarabiając Starmonety. Starmonety zarobisz przy wykonywaniu różnych zadań. Każdy użytkownik może zdobyć do 12 Starpunktów dziennie. Superstar mogą zarobić do 14 Starpunktów dziennie.

3.  Dlaczego niektóre artykuły są zablokowane w Starbazarze?
Kiedy artykuł jest zablokowany do konkretnego Poziomu, będzie on również zablokowany w StarBazarze. Dzięki temu ten artykuł będzie miał takie same zasady własności dla wszystkich. Każdy użytkownik będzie musiał mieć taki sam Poziom, aby zdobyć dostęp do tego artykułu.

4.  Dlaczego niektóre artykuły i funkcje są zablokowane do poziomów?
Niektóre artykuły i funkcje są dostępne po osiągnięciu kolejnych poziomów. Dzięki temu użytkownicy mają kolejny powód, aby walczyć o zdobycie wyższego poziomu. Zablokowane artykuły mają specjalne oznaczenie, na którym widać jaki poziom musisz zdobyć, żeby odblokować ten artykuł czy funkcję.

5.  Ile Poziomów jest na Stardoll?
Jest nieograniczona liczba poziomów. 

6.  Jak mogę odebrać moje nagrody za Starpunkty?
Kiedy już osiągniesz odpowiedni Poziom, odblokujesz różne artykuły w Straplazie, Suite Shopie i włosy w Salonie Piękności. Fryzury za Starpunkty znajdziesz pod zwykłymi włosami (na ostatniej stronie) w Salonie piękności. Będą one oznaczone koroną. Artykułu oznaczone koroną będziesz mogła kupić po zdobyciu poziomu, który jest napisany przy tym artykule. Wszystkie nagrody za zdobycie Starmonet uzyskasz od razu.

 7. Czy nagrody, które zdobędę będę mogła zachować na zawsze?
Wszystkie nagrody, które zdobyłaś w starym systemie, będą należeć do Ciebie. Nowe nagrody będziesz również mogła zachować nawet jeśli nie będziesz Superstar.

Źródło: Pomoc Stardoll

No więc po pierwsze: Można zarabiać 12 sm dziennie. Przekłada się to na Starpunkty. Czyli można zarobić 12 sp dziennie (superstars 14 sm). 
Po drugie: Artykuły zablokowane w Starbazarze? Podejrzewam, że chodzi im o to, że np. LE nie będą mogły kupować osoby np. poniżej 10 poziomu. To trochę nie fair, bo jeśli ktoś wygra jakąś cenną rzecz, będzie musiał sobie nabijać punty, by ją otrzymać. Miejmy jednak nadzieję, że nie mam racji.
Po trzecie: nieograniczona liczba poziomów...? Ciekawe, czy ktoś osiągnie, powiedzmy, choć 100 poziom?
Po czwarte i ostatnie: nie tracimy nagród za Starpunkty. Jeśli by tak było, to chybabym pozabijała. :)

No więc zbierzmy za i przeciw:
ZA: 
  • to jest coś nowego
  • wiesz, za co masz ile Starpunktów
PRZECIW:
  • ograniczona, mała liczba Starpunktów
  • nie wszyscy wiedzą, o co chodzi
  • nie wszystkim się chce latać po całym Stardoll i zbierać sm
Podoba Wam się ta zmiana? Co sądzicie? 
Najlepszy komentarz nagrodzony będzie 10 sd.

3 komentarze:

  1. A ja nie widzę żadnego problemu, jak ktoś zbierał do tej pory sm i sp to nadal będzie to robił, nic się nie zmienia poza formą, w której sp są prezentowane

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupie te poziomy. Ja chcę starpunkty !! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stardoll powoli stacza się na psy. Pamiętam jeszcze, jak to byłam paroletnim dzieckiem i założyłam tam konto. Wtedy to było coś; frajda, wszyscy żyli sobie normalnie, nikt nie zwracał uwagi na to, czy ktoś jest lepszy, czy nie. Nawet nie pamiętam, czy było coś takiego jak Superstar, choć... pewnie istniało. Ale ja nigdy nie patrzyłam na takie rzeczy.

    Pograłam parę miesięcy - wtedy zaczęły się te durne zmiany. Więcej rzeczy dla SS, uprawnienia, ograniczenia.
    Wyciągałam naiwna pieniądze, aby kupować premium, czego teraz żałuję.
    Wreszcie odeszłam, bo to stawało się już nudne. Teraz zaczęła się pogoń za bycie kimś lepszym. Będąc 8-latką jeszcze nic nie rozumiałam, ale powoli zaczęłam łapać, że gra straciła sens. Konto gniło puste przez ok. 3 lata (dziwne, że mi go nie usunęli. Pewnie moja siostra na nie właziła xp), aż wkońcu moda powróciła. Na informatyce zauważyłam, jak to moje koleżanki zawzięcie żrą się, która na Stardoll jest lepsza. Sama z ciekawości wlazłam na konto, no i znów powróciłam. Pieniądze ponownie weszły w obieg, nawet nie wiem po co. Pograło się trochę, była pogoń w byciu najlepszym itpe. Ja i moje lenistwo wygrało, no i zaczęłam wchodzić na Stardoll coraz rzadziej. A to wszystko przez te nienormalne zmiany o3o
    Ale grałam i to dzięki paru osobom (Cześć Mysiu ;3).
    Teraz po ponownej przerwie weszłam na konto no i patrzę, że wprowadzono te levele.

    Po kiego? Aby wyścig szczurów zaczął się od nowa? Rozumiem - ludzie zostali teraz obdarzeni chęcia mobilizacji, jednak to się powoli zacznie nudzić .___.

    Czasami brakuje mi czasów gdy to się naskakiwało na obcokrajowców, a oni nie rozumieli o co chodzi o.o''
    Ale teraz wszystkie strony zamieniają się w takie, gdzie to ludzie chcą być najlepsi robiąc z siebie... szlachtę, czy jak by tu określić.

    ~ Pozdrawiam, ulencja76 ;3

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)