środa, 6 czerwca 2012

Zakupy w... "Mr."?

W męskich sklepach można się doszukać fajnych dodatków, a nawet ubrań, których nie ma w sklepach dla dziewczyn.


No więc na pierwszy ogień pójdzie brązowa kopertówka. Nigdzie nie mogłam znaleźć takiej, która by mnie w 100 % zadowoliła. Ta jest wprost idealna. No i kosztuje 57 sm
Złoty naszyjnik (24 sm) może fajnie urozmaicić stylizację, jednak jeśli przesadzicie z innymi ozdóbkami, będzie wyglądał kiczowato.
Kolejny naszyjnik (34 sm)  jest skromny, ale jednak może w delikatny sposób ozdobić stylizację.
Rękawy od bluzy (50 sm) nadają się do sportowego stylu, ale można próbować wpleść go w inne.
Okulary (43 sm) nadają się do każdej stylizacji.
Kapelusz (40 sm) pasuje do każdej stylizacji. ;)
Kamizelka (9 sd) dla wszystkich, którzy lubię styl grunge*.
Zielona apaszka (43 sm) ożywi każdy outfit.
Bordowa listonoszka (5 sd) jest świetna do casualowych stylizacji.
Blazer do trzymania w ręce (9 sd) to po prostu "namber łan", który trzeba mieć w swojej szafie! Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedniej torebki, możesz wręczyć swojej MeDoll ten blazer, jednak wtedy nie możesz zakładać niczego na ramiona!
Skórzany pasek (30 sm), jak ktoś lubi lub dla ozdoby.
Body chains (30 sm) dla tych, co lubią oryginalne ozdóbki za małe pieniądze. 
Deska skateboardowa ( 7sd) dla skejtów i dla ozdoby, ale tylko do sportowych stylizacji!

*Przepraszam, jeśli popełniłam błąd w nazwaniu stylu, ale nie jestem w tym dobra.

Podobają Wam się rzeczy, które poleciłam? Coś kupicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)