czwartek, 29 grudnia 2011

Hot Buys Styczeń 2012



Spodenki (3 stycznia) Aj, aj, aj... Znowu beznadziejne Hot Buys (grudniowe mi się podobały. :)). Co ja tu mogę napisać o tych spodenkach? Że mi się nie podobają. 1/5

Okulary (6 stycznia) Powiem Wam, że nawet ok. Super kolorki no i ta oprawka... 4,5/5

Czapa (9 stycznia) Jaakaa faajnaa! Taka słodka... I zarazem śmieszna. Osobiście chyba się skuszę. 4,9/5

Futerko (11 stycznia) Hmmm... Futra tego typu kojarzą mi się z pannami nieciężkich obyczajów. Nie wiem, dlaczego. Ale zazwyczaj są czarne, a ten ma fajny kolor. Chyba go kupię... 4/5

T-shirt (15 stycznia) I znowu to samo skojarzenie co w przypadku futerka... Ma taki różowo-słitaśny kolor, od którego coś mi się skręca w żołądku. 1/5

Sukienka (18 stycznia) Jest po prostu boska. Błyszcząca, z frędzelkami. W sam raz na karnawał. 6/5 ;p

Torebka (20 stycznia) Jej kolor jest super. Jest świetna i oryginalna... Musze ją mieć! 5/5

Rajstopy (22 stycznia) Ciekawy nadruk. Niby cętki, ale jednak nie cętki... Nawet fajne. 4/5

Bluzka (26 stycznia) Świetna, przeboska po prostu superowa! Cekinowa, błyszcząca... Świetnie będzie do niej pasowała torebka. 6/5 ;p

Buty (29 stycznia) Kojarzą mi się z takimi z Zary... Według mnie bardzo fajne. Będą pasowały do bluzeczki i torebki... 5/5

Jak się Wam podobają styczniowe HB? Zgadzacie się z moimi ocenami?

4 komentarze:

  1. Już gdzieś o tym wspominałam, sukienka niby ok, ale przy dłuższym podziwianiu wygląda jak futrzasty błyszczący potwór z bagien :D

    Okulary są niczego sobie, ale na mojej doll wszystkie wyglądają strasznie.

    ..gdzie się podziały stare dobre HB? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ..a tak w ogóle spodenki mogłyby być w kolorach flagi amerykańskiej :) Czerwony i niebieski to lepsze zestawienie niż fioletowy i turkusowy O_o

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic mi się nie spodobało, bez żadnego wyjątku. Ubrania są wykonane koszmarnie, mają takie kolory, że aż mnie od patrzenia odrzuca. Wszystko jest takie badziewne i strasznie ,,plastikowe'', nie wiem dlaczego ale te kreacje kojarzą mi się ze sztucznością. Zastanawiam się nad sukienką, jednak nie jestem pewna, czy będzie ładnie się prezentowała na doll, boję się, że futerko będzie zbyt ,,rozłożyste'' i być może odbierze doll smukłość. Myślę, że nic ze styczniowych HB nie kupię, no chyba, że ceny byłyby naprawdę niskie, na co się nie zanosi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie robi to na mnie wielkiego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)