sobota, 17 grudnia 2011

Kluby vs blogi

Cześć! To znowu ja, czyli Monika0147 i zapraszam do czytania kolejnego MiniArtykułu. Tym razem będzie o klubach i blogach.

Kiedyś kluby były popularne. To tam zbierali się ludzie z konkretnymi zainteresowaniami i dyskutowali, konkurowali czy nawet zawierali przyjaźnie. Teraz kluby odeszły w zapomnienie. Wiele ludzi chce założyć lub już ma własnego bloga o Stardoll. Najczęściej mało oryginalny czyli o darmówkach, ale o tym w innej notce.
Chce, aby jego blog wybił się. Aby z maleńkiego bloga kiedyś był sławny na cały Stardoll, a przynajmniej na jego większą część (wiem, co mówię. ;)) i dążą do tego. Nawet - jak to się mówi - po kopiowaniu do celu.
Blogi można mieć o różnej tematyce, tak samo kluby, ale obydwa mają plusy i minusy.

KLUBY


Plusy:
  • fajni ludzie, którzy mają podobne zainteresowania,
  • można prowadzić z nimi ciekawe konwersacje,
  • można zawrzeć nowe przyjaźnie.
Minusy:
  • wszyscy o nich zapomnieli,
  • jest tam ograniczenie znaków, więc o dłuższych artykułach nie ma mowy,
  • nie można dodawać linków, filmików itp.
BLOGI

Plusy:
  • można pisać długie artykuły,
  • można dodawać linki, filmiki,
  • stają się coraz bardziej popularne.
Minusy:
  • niektóre tematyki blogów (np. w/w blog o darmówkach) się powtarzają,
  • niektórzy nie wiedzą, o czym zrobić blog i robią go byle jakim,
  • chcąc wybić bloga za wszelką cenę kopiują np. nazwę czy notki.

A Wy jak sądzicie? Co według Was najbardziej się opłaca? A może zapomniałam uwzględnić coś w 'plusach' lub 'minusach'?

OGŁOSZENIE!

Sprzedaję tą fryzurę:


Zainteresowanych proszę o kontakt w KG. Cena do uzgodnienia.

4 komentarze:

  1. Blogi są de best xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby coś tam miałam pisać na blogu, ale na postanowieniach się skończyło. Nie mam czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę blogi, sama prowadzę jeden wraz z Saharą, więc doskonale wiem jaka to praca. Co do klubów, to rzeczywiście stają się coraz mniej popularne, mam wrażenie, że nikt już z nich korzysta.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam wolę blogi, gdyż można na nie robić nagłówki :3

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)