poniedziałek, 19 grudnia 2011

Pomysł

Hmmm... To przyszło mi jakoś tak do głowy... Więc pomysł jest taki: wprowadzamy na bloga metamorfozy. Tyle tylko czy się zgadzacie?
Od razu mówię, jak to będzie wyglądać:
  • będę zamieszczała kilka metamorfoz w jednym poście, 
  • dniem od metamorfoz najprawdopodobniej będzie sobota lub niedziela,
  •  metamorfozie będą poddawane zarówno strój jak i twarz MeDoll.
Piszcie w komentarzach, jeśli o czymś zapomniałam - dopiszę to.
Więc co Wy o tym sądzicie? Jesteście za czy przeciw? Zrobię ankietę i się okaże.

7 komentarzy:

  1. Jestem za :) Może jeszcze bardziej wzrośnie zainteresowanie blogiem. Od razu uprzedzam, ze zaklepuje sobie pierwsze miejsce w kolejce jako królik doświadczalny :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ,,za'', a właściwie przed ;p.
    A tak na serio to dobry pomysł, abyście tylko umiały ładnie przeobrazić doll :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł. ;D Jestem "za". :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można by jeszcze zrobić ocenę (lub metamorfozę) pokoju. I.. ja też sie zgłaszam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram MartiHumanoid -ocena pokoju (a jeśli macie czas i ochotę to i metamorfoza pokoju)to też fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie. Dzięki za pomysły. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)