sobota, 17 grudnia 2011

Stardollowe Abecadło - R


Z góry przepraszam, ze od ponad miesiąca nie napisałam notki, ale miałam trochę problemów.  Ale więcej już was nie będę zanudzać. Przejdźmy do literki „R”.
RIO 
Dość fajny sklep, można w nim znaleźć ciekawe ciuchy. Często pojawiają się w nim hb. Ceny też nie są wygórowane, czyli sm i sd. Ogólnie sklep dostaje ode mnie ocenę: 5. 

Riviera 


Dość nowy sklep, gdyż pojawił się w okolicach lata 2011. Można nim znaleźć stroje kąpielowe, kapelusze, klapki. Ceny SA zarówno sm i SD. Moim zdaniem niedługo mogą go wycofać, bo już mamy zimę. 

Roots 

Jeden ze sklepów w Suite Shop. Osobiście raczej w nim nie kupuję, a co za tym idzie nie wiem jak go opisać. 

Ramzesik205 


Jedna chyba z najbardziej rozpoznawanych projektantów na stardoll. Jest z Polski (jakby ktoś nie wiedział). Jej projektu są genialne, nie wiem jak ona to robi, ale ja też tak chcę ;) Jej scenerie, też są niczego sobie. 

Co sadzicie? Jak wam się podobał artykuł?

P.S. Trochę mało tych rzeczy o „R”, ale jak coś znajdziecie to piszcie, wtedy mogę wstawi wasz tekst i przez chwilę będziecie redaktorami ;)

4 komentarze:

  1. nie nie wolno wycofywać Riviery :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny artykuł. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ani Rio, ani Riviera mi nie 'podchodzą'. Z Roots tez chyba niezbyt wiele kupiłam :)

    ..Jednak lubię te artykuły z abecadłem :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na artykuł :) Ja rzadko kupuję w RIO, jednak czasem coś ciekawego się tam znajdzie, w Riviera kupiłam tylko ze dwie rzeczy, a z Roots ani jednej, Ramzesik205 co prawda robi ciekawe projekty, jednak wygląda jak plastik ;/

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)