środa, 14 grudnia 2011

Konkurs na komentatora!

Ogłaszam konkurs na komentatora. Tak, jak na innych blogach, będzie trwał przez miesiąc, zaczynając od notki z dzisiaj do 14 stycznia.
A jakie nagrody? - zapytacie otóż dla zwycięzcy przewidziane jest:



II miejsce: 20 sd
III miejsce: 10 sd

Wiget Top Commentators już się robi, ale wyskakuje mi jakiś dziwny błąd. Mam nadzieję, że zdążą go naprawić. :)

Chciałam Wam zwrócić uwagę na nową stronę "Moje makijaże" domyślacie się zapewne, co tam jest. Oczywiście moje makijaże, ale wykonane na innych. Zapraszam do odwiedzania i oglądania.

Zapraszam także na mojego bloga, który od jakiegoś czasu widnieje w linkach "Polecam" - Gitarą i Piórem. Pisze na nim piosenki, ale blog się rozwija, zacznę pisać na nim opowiadania, wiersze no i może będzie jakiś konkurs? Kto wie? Na razie mam tylko jednego obserwatora...

Do miłego. :)

EDIT: Konkurs tylko dla obserwatorów bloga.

26 komentarzy:

  1. Heh, to co Ci szkodzi wziąć udział i - być może - wygrać ją? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. OO fajnie . zg . się , raz kozia śmierć , może się wygra . XDD .
    1. Kom . Fajna loteria . XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Kolekcjonuję Stylein :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    backless

    OdpowiedzUsuń
  5. zal.. 10 sd co to jest , nic , wstyd taki konek robic

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny konkurs ;). Będę komentować, może się uda ;)


    MissAneta314

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog, fajny konkurs. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie napewno będe komentowac na bieżaco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super konkurs:)
    Cieszę się ,że odkryłem twój blog :)
    Jasne ,że spróbuję swoich sił!

    ScenePySS

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zostałam obserwatorką i mam nadzieję, że zostanę stałą czytelniczką tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zglaszam sie pisz na prof szczeguly

    --kess--

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna sukienka! ^^

    ZAPRASZAM DO MOJEGO BLOOGA: konkursikimetamorfozy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. postanowiłam dołączyć do twojego bloga, może raczej będą się udzielać =)

    OdpowiedzUsuń
  14. oczywiście zgłaszam się i jestem obserwatorem =)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Znalazła się w końcu większa ilość uczestników :D

    ..zgłaszam się, co mi szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta sukienka Jest boska. Zg się i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się :)
    Fajne notki i konkursy
    klijo28

    OdpowiedzUsuń
  19. O.o jak konkurs to nagle wszyscy jak gdyby nigdy nic zaczynają pisać ;P ja tam pisze od czasu do czasu jakiś komentarz ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)