piątek, 16 grudnia 2011

Make up Turtorial: Fioletowa nuta

Zachciało mi się zrobienia kolejnego Make up Turtorialu. Teraz będzie 'po fioletowemu'. To będzie bardzo prosty makijaż na fajnych - przynajmniej według mnie - oczach, które robią się coraz bardziej popularne.
Więc zaczynamy!
Potrzebne kosmetyki:

Jeśli chcecie możecie też użyć błyszczyka

Śliwkowym cieniem malujemy zewnętrzny kącik oka.


Jasnofioletowym cieniem L'OCCITANE (mam nadzieję, ze nie przekręciłam nazwy) malujemy nad śliwkowym 'zahaczając' o niego, aby trochę 'złagodniał' (wtedy wyjdzie nam ładniejsze przejście między cieniami).


Fioletowym cieniem malujemy od śliwkowego odrobinę na niego najeżdżając do 1/2 miejsca, które nie było pomalowane.



Rozjaśniamy odrobinę różowym cieniem od wewnętrznego kącika najeżdżając odrobinę na fioletowy cień.


Malujemy policzki różowym pudrem od góry do dołu.

EFEKT:


No i jak? Podoba Wam się? Zrobicie?


Dziękuję Wam za miłe komentarze (doobra... Za te niemiłe też dziękuję), dodawanie się do obserwatorów... Naprawdę, jesteście wspaniali. :)

Klikając TU możecie zakupić cień L'OCCITANE. Nie przeraźcie się cen. ;p

11 komentarzy:

  1. Ślicznie ; ) Bardzo originalnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ciekawy, ale taki neutralny, brakuje mi tu wyraźniejszego zaznaczenia policzków i ewentualnie większej ilości kolorów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd masz jasnofioletowy cien L'Ocittane czy jakoś tak?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny delikatny makijaż. Ja jednak gustuję w czerni. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezbyt pasuje do tej doll,jest za delikatny :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż ;)

    MissAneta314

    OdpowiedzUsuń
  7. mój ulubiony kolor ;) ale nie podobają mi sie te oczęta ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny makijaż chociaż prosty. ładne oczy. ^^

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)