środa, 24 sierpnia 2011

Co do reklam

Jak widzicie, zrobił się mały rozgardiasz w związku z tym, że reklamy są bezpłatne... Trudno mi to mówić, ale niestety, będę musiała zrobić reklamy płatne od 1 września. Przykro mi, bo nie chcę na Was zarabiać, nigdy nie chciałam i dlatego zrobiłam reklamy bezpłatne, ale wiedziałam, ze to się kiedyś skończy, bo kto by nie chciał darmowej reklamy, prawda?
Aby nie zaśmiecać bloga reklamami od ludzi, którzy zdążyli je wykupić za darmo, postanowiłam, że zrobię małą rezerwację. Będę wstawiać reklamę max 1 dziennie.
A oto i rezerwacja reklam:
25.08. - Anna-just77
26.08.- PatkaSzalona
27.08. - KiniukO.
28.08. - smiley257
29.08. - zabica367
30.08. - kicia_micia2210
31.08. - karisiaht

Zamawiajcie, póki są darmowe! ;)

PS. Założyłam oficjalny klub bloga, w którym to możecie sobie spokojnie gadać, czatować, zgłaszać swoje pomysły na bloga, mówić, co się Wam w nim podoba, co nie... No, w sumie - możecie robić wszystko! Zapraszam: KLUB SD-KRONIKI.

EDIT: Helloł! Ludzie! Nie rozdwoję się. Wcisnęłam jeszcze dwie osoby do kolejki - te, które wpisały się pierwsze. Oczywiście, jeśli ktoś mi nie prześle treści reklamy do max 19.00 każdego dnia, wypada z kolejki, dając miejsce komuś innemu.

8 komentarzy:

  1. Jeszcze można wykupić darmową rekalmę? Jeśli tak to zapraszam na 30sierpnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oki to ja chcę na 27.08. masz fjanego bloga moj nic na stardoll to zabica367

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja, karisiaht, chcę reklamę mojego starbazaru - fajne ciuchy na późne lato - na 31. sierpnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, karisiaht, chcę reklamę mojego starbazaru - fajne ciuchy na późne lato - na 31. sierpnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym zamówić reklamę mojego apartamentu na 28.08. Pozdrawiam :)
    Paula.Plock95

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym zamówić reklamę na bloga ver0-moda.blogspot.com :)) Może być 27 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro 27 nie ma to chcę na 29 sierpia :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)