niedziela, 28 sierpnia 2011

Wrześniowe Hot Buys

Już mam naprawiony komputer, więc dodaję notkę. Postanowiłam opisać wrześniowe hb.
Kolczyki (1 wrzesień)- strasznie długie. Nie specjalnie mi się podobają, takie zwykłe. 4/10
Bluzka z Evil panda ( 3 wrzesień)- Przedstawia rozszerzoną paszczę tygrysa. Bardzo ładna. Chyba najbardziej mi się podoba z wszystkich hb. Mam nadzieję, ze cena nie będzie za duża 10/10 
Naszyjnik z Folk (6 wrzesień)- Czarny naszyjnik przypominający grę w komórce. Wydaję się na dość duży, kształtem przypomina serce. Nie podoba mi się 4/10
Różowo-czarna bluzka z Fudge ( 8 wrzesień)- Ciekawy wzór. Różowy ładnie komponuję się z czarnym, raczej kupię, chyba, ze cena będzie kosmiczna. 9/10
Marynarka z Rio ( 11 wrzesień)- Nie podoba mi się. Ta różowa panterka nie pasuje do czarnych części żakietu. Jest krótki, a ja takich nie lubię. 3/10
Sukienka z Decades (15 wrzesień)- Nie podobają mi się te kolory. Mógłby być w niej dekolt.  Jakoś do tego sklepu mi w ogóle nie pasuję.  5/10
Sweterek dla pieska ( 19 wrzesień)- Największe zaskoczenie wrześniowych hb. Ubranko ciekawe, tylko czy jest taki pies jak na obrazku, na którego wejdzie ten ciuch?! Może admini dodadzą dodatkowego psa, jeśli tak to na pewno kupię to i to. 8/10 
Szpilki z Rio (23 wrzesień)- Czarne z różowymi motywami. Na obrazku nie przypadły mi do gustu, zobaczymy jak będą wyglądać w starplazie i ile będą kosztować. 5/10
Zielono-czarna torba z Rio (26 wrzesień)- ładny fason i kolory. Podoba mi się ustawienie suwaka. Będzie fajnie pasowała do zielonych ciuchów. 8/10
Zielona spódnica z Rio ( 30 wrzesień)- Nie podoba mi się. Jednak ma dość ciekawy kolor i fason. Osobiście nie kupię. 6/10

A wam jak podobają się nowe hb? 

1 komentarz:

  1. Sweterek dla pieska? Myślałam że piesek ze sweterkiem xD
    Kupię wszystkie! O ile nazbieram sd... :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)