sobota, 13 sierpnia 2011

Oficjalny klub i lalka bloga

Tak, tak. Dobrze przeczytaliście. Jak każdy szanujący się blog założyłam oficjalny klub i lalkę.
Do klubu przyjmuję osoby, które są obserwatorami bloga (dlatego klub jest prywatny). Oto link do niego: OFICJALNY KLUB STARDOLLOWYCH KRONIK.
Co do lalki - Sd-Kroniki - to możecie tam robić co chcecie, tj. wpisywać się do KG (spamować, na spam odpowiadam pozytywnie, lecz tylko na tej lalce), wysyłać zaproszenia (mogą być puste) i robić co Wam się żywnie podoba.
Na razie nie jest idealnie, są pewne niedociągnięcia, ale dajcie mi czas...
Co więcej: mam na 'oku' jednego redaktora, który mógłby tu pisać. Jest to zaufana osoba i wiem, że mnie nie zawiedzie.
Chcę przyjąć redaktora, ponieważ jak wiecie, zbliża się rok szkolny. Nie będę mogła przebywać długo na Stardoll i pisać notek. Ta osoba także nie, ale wszystko rozpatrzymy.
Jeśli chcesz być redaktorem, napisz artykuł (nie musi być strasznie długi, może być krótki i na temat) w komentarzu, ale na jakiś ciekawy temat, nie np. "Oryginalność na Stardoll" ani "Sława na Stardoll", tylko coś, co mnie chwyci za serce, a jest szansa, ze Ciebie także przyjmę. ;)
Niedługo ujawnię Wam, kto będzie 'zaufanym' redaktorem, a kto - ewentualnie - będzie na próbę.
Cierpliwości! ;)

Czekam na Wasze artykuły. ;)
Decyzję podjęłam. Nie chcę pisać sama. Samej jest mi źle. :(

1 komentarz:

  1. Fajnie, do klubu już się zapisałam, lalke odwiedzę. jestem tylko ciekawa kto będzie redaktorem.

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)