sobota, 27 sierpnia 2011

Oryginalna sceneria tysia-sara

Kilka dni temu tysia-sara zapytała mnie w KG, czy nie mogłabym zerknąć na jej scenerie, bo ona i kilkoro innych ludzi uważają, że są świetne. Niestety, z powodu rozgardiaszu na blogu spowodowanym reklamą na stronie głównej, tylko zerknęłam na jej jedną scenerię, która mi się nie spodobała, ale dzisiaj, przeglądając Wasze wpisy natrafiłam właśnie na nią i postanowiłam bardziej się przyłożyć do oglądania jej scenerii. Czy się zawiodłam? Nie. :) Kiedy zobaczyłam jedna z jej scenerii minę miałam mniej więcej taką: :O. Jest naprawdę piękna i niepowtarzalna, zobaczcie:

Co o niej sądzicie? 

PS. Jeżeli uważacie, że macie oryginalne scenerie/album/apartament/MeDoll, to wpiszcie to w mojej KG, a może następnym razem to o Was będzie post? :)

1 komentarz:

  1. Ciekawa jestem, czy moje twory uznasz za oryginalne.
    Ni-chan

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)