niedziela, 28 sierpnia 2011

Modne na Stardoll. Krzaczaste brwi

Postanowiłam prowadzić taki kącik, w którym będę pisać, co jest modne; na co sezon dopiero się zaczyna, a na co już przeminął. Zaczynamy!

Krzaczaste brwi to nowość na Stardoll. Noszą je takie gwiazdy jak xXgreen0appleXx oraz honia1222honia.


Skąd wziął się trend? Nie mam pojęcia. Może po prostu 'z głowy' niektórych użytkowników? To nie jest bardzo popularny trend, niestety.
Oczywiście takie brwi do czegoś zobowiązują; jak widzicie na powyższych rysunkach nie można mieś $weEt wyrazu twarzy, bo strasznie się to ze wszystkim gryzie.
Strój musi pasować do twarzy. Honia na przykład połączyła klasycznie czarny i czerwony. Weronika natomiast ubrała się cała na czarno. Wygląda to dość oryginalnie. Ale pewnie niedługo trend się przyjmie... I już nie będzie tak różowo... ;) Korzystajcie póki czas. :)
 Osobiście podoba mi się, lecz to nie nadaje się dla mnie i mojej MeDoll. ;)

A Wy co sądzicie? 
HIT czy KIT?

Zapraszam do wyrażenia opinii w komentarzach. O ile ktoś czyta tego bloga...

7 komentarzy:

  1. Pierwsza! :) Dla mnie KIT ;((

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytamy, czytamy :)
    Nie wiem czy to bardziej hit, czy kit. Wszystko zależy od całej stylizacji, w przypadku Honi wygląda to bardzo estetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham te brwi, sama je mam
    HIT :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Brwi które nałożyła honia1222honia są całkiem fajne jednak nie dla mnie ;d

    Raczej KIT.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie KIT. Raczej nigdy nie przekonam się do tych brwi. Dlaczego z góry zakładasz, że nikt nie czyta bloga? Czyta go więcej osób, niż ci się wydaje.

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)