czwartek, 18 sierpnia 2011

Stardollowe Abecadło - J

To moja pierwsza poważna notka, postanowiłam napisać literkę "J". Niestety nie udało mi się zbyt wiele znaleźć, jeśli znacie jeszcze jakiś sklep lub coś ciekawego na literę "J" to piszczę w komentarzu.

Jordache

Sklep pojawił się prawdopodobnie w styczniu albo luty 2010 roku. Ciuchy nie są moim zdaniem powalające, to zwykłe t-shirt, spodnie i buty. Nie jest już dostępny w Starplazie.

JulitQa93

Dawniej znana jako redaktorka Stardoll for Poland, grafik (jej nagłówki były świetne)projektantka. Projektowała ciuchy Hannah Montana, później Gossip Girl. Obecnie sprzedała konto Ani za ok. 2000zł. Jak dla mnie to cena za takie konto nie jest zbyt duża.

Mam nadzieję, ze jakoś przeczytacie te moje bzdety ;)
Jeśli znacie kogoś znanego lub sklep na "J" to piszcie.

Edit: Monika0147 pojechała do babci, wraca w niedzielę. Nie mogła dodać notki, gdyż miała problemy z bloggerem.


2 komentarze:

  1. Bardzo fajne, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jordache pojawił się na pewno dużo wcześniej (w I poł. 2009)

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)