piątek, 26 sierpnia 2011

Przekupujesz i żałujesz...

Na Stardoll jak i w rzeczywistym świecie ludzie chcą być kimś. Tutaj, aby zaistnieć, musisz być CG/NCG lub wygrać jakiś duży konkurs (jeśli coś pominęłam to napiszcie w komentarzach). Nie wystarczy być oryginalnym, chociaż to może być klucz do sukcesu... Ale ja właśnie chciałam poruszyć sprawy CG i NCG. Ostatnio zauważyłam i pewnie nie tylko ja, że miejsce na okładce wygrywają... Cóż, jak by to delikatnie ująć...? Ludzie bez tego 'czegoś', co spodobałoby się innym (oczywiście nie mówię o wszystkich). A dlaczego? Niektórzy wysyłają wiadomości transmitowane. Czasem marnują nawet 2.000 sd. Oczywiście pisząc w nich "vote me covergirl!". Jeśli wejdziesz do ich apartamentów, zazwyczaj mają napisane w prezentacjach, że jeśli wygrają CG, to rozlosują nagrody w postaci kilkudziesięciu stardollarów. No i nie zagłosujesz? W końcu masz jakąś szansę dostać trochę kasy, a darowanemu koniowi nie patrzy się w zęby. Tak naprawdę to może tylko zerkniesz na MeDoll i apartament, ale i tak zagłosujesz 5/5 i napiszesz o tym w jej KG (przecież tak kazała). Da Ci jakiś numerek i wystarczy tylko czekać, aż wygra i rozlosuje nagrody. To piękne, prawda? A jeśli nie zasłużyła na miejsce na okładce? Jeżeli ma nieciekawą lalkę i taki sam apartament? To już problem. Oczywiście, znajdą się ludzie, którzy będą jej gratulować, ale także ci, którym się coś nie podoba. Takich ludzi dzielimy na:
- chamskich (piszących 'żal' itp.),
- szczerych (piszących to, co myślą np. "Nie podoba mi się Twoja lalka i apartament, ponieważ ......).
Wtedy oczywiście jest źle, niedobrze... Ale przecież sama sama się w to wplątała.
Oczywiście zdarzają się także ludzie którzy, pomimo starań, wydawania kasy na transmitki, pięknej MeDoll i apartamentu nie zostają CG/NCG. Dlaczego? Bo wszystko wydali na reklamy. No a kto zagłosuje z 'dobroci serca'? Można także spamować w KG stardollowiczów prosząc o głosy. Ilu zagłosuje? Większość nie lubi spamu. Szczególnie, jeśli odwiedzają i widzą jakże przejmujący dreszczem apartament... Dla Ciebie zrobią wyjątek? 50% szans... 
Tak więc lepiej głosować zgodnie z własnym sumieniem. Zadać sobie pytanie: czy ona ma naprawdę taki ładny apartament i lalkę? Czy zasługuje na ocenę 5/5?

Co o tym sądzicie? Chcecie więcej takich - jak ja to nazwałam - MiniArtykułów? Jeśli tak, to o czym chcecie przeczytać w następnym?

1 komentarz:

  1. dało mi dziś do myślenia niejaki szopen*** (nazwy nie podam) spamuje właśnie o takie głosy dałam mu 1 bo ma okropny apartament xD

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)