wtorek, 23 sierpnia 2011

Potwora z jeziora cz. I

O kim mowa? Oczywiście o naszej nowej NCG! Aż dreszcz przechodzi na sam widok tych okropnych ślepi, które tylko czekają, żebyś się zbliżył, a potem wciągną cię do środka i już nie będziesz mógł wyjść i... Sorry, wyobraźnia mnie poniosła. W każdym razie: okropne ślepka. Nieładne, ohydne ślepka. A wygrała NCG już 3 raz! I chce zostać CG.



Hm. Ciągle jej mało? Dla niektórych NCG to już wielkie osiągnięcie...
A Wy co myślicie o takim sposobie myślenia oraz o naszej NCG?

7 komentarzy:

  1. A mi się podoba :D .

    laleczka_20

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że na widok tych oczu miałam podobne skojarzenia, jak Ty? Tylko że, jak dla mnie, to te ślepia należą raczej do strzygi, która tylko czeka, by ktoś się zbliżył, i... ciąg dalszy taki sam, jak w Twoim wpisie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się zbytnio nie podoba, ale uważam, że mimo wszystko oryginalne i ciekawe... Taki styl "na misia pandę" ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku. Jaka nienażarta tym ncg : /

    OdpowiedzUsuń
  5. Też widziałam jej prezentację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za ładna to ona nie jest ...
    Ja nie wygralam ani razu ncg, ale za to byłam CG :)
    To NCG jest wg. mnie bez sensu, fajnie że można wygrać więcej statuetek ale bez przesady, 90% NCG wygląda okropnie a CG tylko max. 10% jest brzydkich.



    Patiopea

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)