poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Zakupy w nowym sklepie

Heh. Jednak mam neta. ;p

Jak dla mnie to jeden z lepszych sklepów tribute, które pojawiały się w ostatnich miesiącach. Kupiłam całe 3 rzeczy, więc musi być choć nawet-nawet... ;)


Po prostu kocham tą torebkę. Jest podobna fasonem i kolorem do pewnego HB. Spódniczka w jednym z moich ulubionych kolorów. Prosta i normalna, świetnie pasuje do bluzeczki, na którą też się pokusiłam. W sumie wydałam 40 sd. Mam nadzieję, że się opłacało i te rzeczy nie będą mi zalegać w szafie. No i prawie cały mój outift gotowy. ;p
Spodobał Wam się sklep?
____________________
Zastanawiam się, czy nie zmienić nazwy bloga na Był Sobie Stardoll (adres bloga byłby wtedy: byl-sobie-stardoll.blogspot.com), ta nazwa jest trochę bardziej... Oryginalna.
Co Wy na to?

2 komentarze:

  1. Torebka fajna, ale reszta ciuszków do mnie nie przemawia.
    Nowa nazwa byłaby bardziej oryginalna, ale do tej już się przyzwyczaiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie srednio podoba ten sklep, może kupię tą torebkę, a co do nazwy, to bym nie zmieniał.

    CzeQoladkaxd

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli skomentujesz. :)